0,00 € 0

Jautājumi un atbildes

Es aizmirsu savu paroli. Kas man ir jādara?

Jūs varat atkārtoti piekļūt savam kontam, uzklikšķinot "Aizmirsu paroli" pieteikšanās lapā. Jums būs jānorāda e-pasta adrese, uz kuru tiks nosūtīta aktivizācijas saite paroles atiestatīšanai. 


Ja jums Jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar mūsu kafijas speciālistu darba laikā: no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 8.00 līdz 17.00 pa tālruni +371 688 06 080.

Kā es varu piereģistrēt citu kafijas aparātu?

Vienam Kluba biedra ID vai kontam var būt piereģistrēti vairāki kafijas aparāti.

1. solis: Pieslēdzaties savam kontam vietnē www.nespresso.lv;
2. solis: Sadaļā Mans konts izvelieties punktu „Mana personīgā informācija“;
3. solis: Uzklikšķiniet uz „Mani kafijas aparāti“;
4. solis: Izvēlieties „Pievienot kafijas aparātu un  ievadiet nepieciešamu informāciju.

Ja Jums rodās problēmas ar sērijas numura atrašanu vai arī nevarat atcerēties iegādes datumu, sazinieties ar mūsu kafijas speciālistu darba laikā: no pirmdienas līdz pektdienai, no plkst. 8.00 līdz 17.00 pa tālruni +371 688 06 080.

Ko darīt, ja mans kafijas aparāts jau ir reģistrēta ārzemēs?

Nespresso Kluba dalības programma ir piesaistīta Jūsu reģistrācijas valstij. Iesakām jums reģistrēties mūsu tīmekļa vietnē www.nespresso.lv, lai aktivizētu savu Nespresso Latvija Kluba dalības ID. 

Šādi Jūs varēsiet uzraudzīt savas mašīnas garantiju, kā arī saņemt ekskluzīvas ziņas un uzaicinājumus uz vietējām akcijām un pasākumiem.

Sazinaties ar mums