Jūsu grozs ir tukšs Jūsu grozs: 0,00 € 0
Pieslēgties vai reģistrēties

Pirkšanas nosacījumi

1. VISPĀRĒJIE PĀRDOŠANAS NOSACĪJUMI

1.1   Šie pirkšanas un tīmekļa vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk tekstā - "Noteikumi") nosaka Nespresso interneta veikala, www.nespresso.lv (turpmāk tekstā - "internetveikals") vispārējos lietošanas noteikumus. Noteikumi tiek piemēroti, kad Pircējas izvēlas, pasūta un nopērk preces, kas tiek piedāvātas internetveikalā, vai citādi izmanto internetveikala sniegtos pakalpojumus.

1.2   Pirms šīs tīmekļa vietnes/ internetveikala izmantošanas, katram www.nespresso.lv lietotājam ir uzmanīgi jāizlasa Noteikumi, Sīkdatņu politika un Paziņojums par privātumu šajā tīmekļa vietnē (turpmāk tekstā kopā saukti "Datu aizsardzības politika"). Ja persona izmanto šo tīmekļa vietni un/vai internetveikalu, viņu saista šie Noteikumi un Datu aizsardzības politika, tāpēc personai, kas nepiekrīt šiem visiem Noteikumiem un Datu aizsardzības politikai, nav tiesību izmantot šo tīmekļa vietni un/vai internetveikalu.

1.3   Šie Noteikumi var un tiks mainīti vienpusēji, paziņojot par izmaiņām vietnē. Tīmekļa vietnes un / vai internetveikala lietotājam ir regulāri jāiepazīstas ar tiem. Uz tīmekļa vietnes lietotājiem attiecas politikas un noteikumi, kas ir spēkā timekļa vietnes izmantošanas brīdī (kad tiek veikta konkrēta darbība tāda kā pasūtījuma izdarīšana) , izņemot gadījumus, kad Nespresso ar likumu ir jāveic Noteikumu atpakaļejošas izmaiņas. Šādā gadījumā izmaiņas ietekmēs iepriekš izdarītos pasūtījumus.

1.4   Šo tīmekļa vietni un/vai internetveikalu persona var izmantot jebkādā valodā, kas ir pieejama vietnē.

1.5   Izmantojot šo vietni, persona piekrīt:

1.5.1   izmantot šo vietni tikai likumīgiem pieprasījumiem un pasūtījumiem;

1.5.2   neizdarīt nepatiesus vai viltotus pasūtījumus. Ja izdarītais pasūtījums tiek pamatoti uzskatīts par tādu, tīmekļa vietnes pārvaldnieks būs tiesīgs atcelt pasūtījumu un informēt attiecīgās iestādes;

1.5.3   pareizi un precīzi norādīt savu e-pasta adresi, dzīvesvietas adresi un / vai citu kontaktinformāciju. Izmantojot šo vietni, persona piekrīt tam, ka mēs varam izmantot šo informāciju, lai sazinātos ar viņu (sk. Paziņojumu par privātumu).

1.6   Ja nav sniegta visa nepieciešamā informācija, persona nevarēs izdarīt pasūtījumu.

1.7   Šajā tīmekļa vietnē izdarot pasūtījumu, persona apstiprina, ka viņš vai viņa ir sasniedzis/sasniegusi vecumu, kas piešķir tiesības noslēgt līgumus neatkarīgi, bez trešās puses atļaujas.

INFORMĀCIJA PAR TĪMEKĻA VIETNES PĀRVALDNIEKU UN PĀRDEVĒJU

Šīs tīmekļa vietnes pārvaldītājs un pārdevējs saskaņā ar noslēgtajiem individuālajiem pārdošanas līgumiem ir UAB MV GROUP Distribution LT, (turpmāk tekstā saukts “MV” vai “Nespresso”), Lietuvas uzņēmums, juridiskā adrese; Aukštaičių g. 7, Viļņa, Lietuva, reģistrēts Lietuvas Republikas Uzņēmumu reģistrā, uzņēmuma kods 121702328, PVN kods LT217023219, e-pasta adrese nespresso@mv.lt, tālruņa Nr. +37168806080.

2. PASŪTĪJUMI

2.1   Jūs varat izdarīt pasūtījumus šādos veidos:

  • pa tālruni: +371 688 060 80
  • rakstot uz e-pastu: nespresso@mv.lt
  • internetveikalā: www.nespresso.lv, izmantojot speciālu pieprasījuma veidlapu internetveikalā.

2.2   Internetveikalā pārdodamo produktu klāsts ir atkarīgs no noliktavā pieejamā preču daudzuma. Tāpēc, ja ir problēmas ar preču piegādi vai noliktavā nav krājumu, Nespresso patur tiesības sniegt patērētājam informāciju par tādas pašas vai augstākas kvalitātes produktiem, ko var pasūtīt vietā. Ja patērētājs nevēlas pasūtīt piedāvātos produktus, Nespresso atmaksās samaksāto summu, ja tā jau ir samaksāta.

2.3   Šajā tīmekļa vietnē dažādās pirkuma stadijās tiek attēloti validācijas ekrāni, kas neļauj turpināt pasūtījuma izdarīšanu, ja šajās nodaļās dati tika ievadīti nepareizi. Šajā vietnē tiek attēlota arī pilnīga informācija par precēm, ko tīmekļa vietnes lietotājs ir pievienojis iepirkumu grozam iepirkšanās laikā, lai lietotājs varētu mainīt pasūtījuma informāciju pirms apmaksas.

2.4   Ja maksājums par precēm netika saņemts, pasūtījums netiks izpildīts, izņemot gadījumus, kad klients izvēlas maksājuma veidu, kas ļauj veikt maksājumus pasūtījuma saņemšanas (pieņemšanas) brīdī. Ja klients izvēlas samaksu pasūtījuma saņemšanas (pieņemšanas) brīdī, tiks piemērota papildu maksa EUR 2 (Noteikumu 3.4.2 punkts). Piegādes laikā maksājumu var veikt skaidrā naudā vai ar bankas maksājumu karti.

2.5 Jums jāpieslēdzas savam kontam, jāienāk izvēlnē “Manu pasūtījumu vēsture”, jāuzklikšķina uz nepieciešamā pasūtījuma un zemāk ieraudzīsiet aktīvo saiti “Faktūrrēķins”, uz kuras uzklikšķinot rēķinu lejupielādēsiet PDF formātā. 

3. PIEGĀDE

3.1   Pēc pasūtījuma apstiprināšanas preces tiks piegādātas 3-4 darba dienu laikā, ja pasūtījums tiek izdarīts (un saņemta apmaksa) darba dienā līdz plkst. 16:00. Svētku laikā piegāde var aizņemt vairāk laikā. Ja divu darba dienu laikā nesaņēmāt preces, informējiet mūs kādā no šādiem veidiem:

pa tālruni: +371 688 06080

rakstot uz e-pastu: nespresso@mv.lt

3.2   Piegādes maksa tiek samaksāta kopā ar maksu par precēm.

3.3   Piegādes maksas ir šādas:

3.3.1   Pasūtījumi, kas ir samaksāti internetbankā un piegādāti uz DPD un OMNIVA Pickup punktu: DPD – 2 EUR, OMNIVA - 3 EUR;

3.3.2   Pasūtījumi, kas ir samaksāti internetbankā un piegādāti uz norādīto adresi: 4 EUR;

3.3.3   Pasūtījumi, kas ir samaksāti piegādes laikā, kad piegāde tiek veikta uz norādīto adresi: 6 EUR;

3.4   Piegādes maksa tiek atcelta, ja preču vērtība ir lielāka par 50 EUR. Iegādājoties produktus mūsu e-veikalā par 30 eiro vai vairāk, jums tiks nodrošināta bezmaksas piegāde uz Omniva pakomātiem.

3.5   Ja kurjers nesastop saņēmēju divas reizes saskaņotajā laikā un adresē, pasūtījums tiks atgriezts uz noliktavu un notiks sazināšanās ar klientu, lai noskaidrotu piegādes nenotikšanas iemeslus. Sazinoties ar klientu, tiks saskaņoti preču cenas atmaksāšanas nosacījumi. Piegādes maksa netiek atmaksāta.

3.6   Piegāde notiek Lietuvā, Latvijā un Igaunijā. Vēloties saņem preces tās jāpasūta attiecīgās valsts veikalā. 

3.7   Ja tiek iesniegta nepilnīga vai neprecīza informācija (personas dati) vai tā tiek iesniegta formātā, kas nav noteikts tīmekļa vietnē (piem. mobilais tālruņa numurs), Nespresso vai Nespresso partneris, kas veic piegādi, nespēs piegādāt preces.

3.8   Ja Nespresso nespēj piegādāt pasūtītās preces pircēja/ saņēmēja apstākļu dēļ, preces tiks atgrieztas noliktavā un tiks uzskatīs, ka Nespresso ir izpildījis savu pienākumu piegādāt preces un uzņēmumam būs pamatotas tiesības atteikt samaksātās piegādes maksas atmaksu.

3.9   Ja 15 dienu laikā no pasūtījuma sagatavošanas piegādes dienas pasūtījumu nevar piegādāt iemeslu, kas ir ārpus Nespresso kontroles, dēļ, tas nozīmē, ka pircējam ir jāatkāpjas no līguma un tas tiks izbeigts. Pēc līguma izbeigšanas maksa, kas tika nomaksāta par precēm, tiks atgriezta bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā 14 dienu laikā no dienas, kad tiek uzskatīts, ka šādu preču pārdošanas un pirkuma līgums ir izbeigts. Piegādes maksa tiek atlīdzināta, ja preču piegādes neiespējamības iemesls bija ārpus Pircēja kontroles.

3.10   Preces kļūst par Pircēja īpašumu, un nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks tiek nodots Pircējam no preču piegādes brīža.

4. PREČU PĀRBAUDE

4.1   Pircējs ir atbildīgs par iepirkumu groza satura pārbaudi pirms pasūtījuma izdarīšanas un maksājuma veikšanas.

4.2   Pircējam 24 stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas uz norādīto adresi ir jāinformē Nespresso par bojātu preču vai preču, kas tika bojātas nosūtīšanas laikā, piegādi vai neatbilstībām rēķinos vai pārvadājuma dokumentos. 

4.3   Ja klienta sūdzība tiek apstiprināta, Nespresso ir jānomaina pasūtījums pret piemērotām precēm. 

5. PREČU ATGRIEŠANA

5.1. Preču atgriešanas politika

Tiesības atteikties no līguma 

Patērētājam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc zemāk norādītā brīža atteikties no līguma, nenorādot iemeslu.

Atteikšanās no līguma termiņš beidzas 14 (četrpadsmit) dienas pēc dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav viņa izraudzītais pārvadātājs, ir ieguvušas preces fiziskā valdījumā (t.i., preces ir piegādātas) vai kad Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas preces un tās ir piegādātas atsevišķi 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc dienas, kad Pircējs vai Pircēja norādītā trešā persona, izņemot pārvadātāju, ieguva pēdējās pasūtītās preces fiziskā valdījumā.

Lai izmantotu tiesības atteikties no līguma, Pircējam jāinformē par to UAB “MINERALINIAI VANDENYS”, kas darbojas kā e-veikala vadītājs, vienā no šiem veidiem:

Atteikšanās no līguma tiek noformēta, aizpildot standarta atteikuma veidlapu, kas pieejama šeit:

Ja patērētājs atsakās no līguma, par precēm samaksātās summas tiek atmaksātas ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad “Nespresso” tika informēts par patērētāja lēmumu atteikties no līguma, ar nosacījumu, ka patērētājs atdod atpakaļ preces, kas atbilst šo Noteikumu prasībām.

Ja patērētājs nolemj atteikties no līguma un viņa atdotais kafijas automāts ir reģistrēts lietotāja kontā un iegādāts, izmantojot tajā laikā spēkā esošo Īpašo piedāvājumu, nauda tiek atmaksāta saskaņā ar Īpašā piedāvājuma vērtību, t.i., tiek atmaksāta naudas summa, kuru pircējs ir faktiski samaksājis.

Samaksātās summas tiek atgrieztas tikai ar maksājuma uzdevumu uz norādīto bankas norēķinu kontu pēc “Nespresso” preču atgriešanas šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā un pēc to pārbaudes.

Preces tiek atgrieztas tikai ar “Nespresso” pasūtīto kurjeru neatkarīgi no klienta izvēlētā piegādes veida. Ja preces tiek atgrieztas nevis kvalitātes trūkumu dēļ (t.i., izmantojot tiesības atteikties no līguma), par preču atgriešanas pakalpojumu tiek iekasēta maksa:

  • Preču atgriešana no Lietuvas – 4 EUR.
  • Preču atgriešana no citas valsts - atbilstoši attiecīgās valsts izcenojumiem.

Maksa par preču atgriešanu tiek atskaitīta no summas, kas pircējam tiek atmaksāta par precēm.

Patērētājam nav tiesību atkāpties no līguma, kas noslēgts attiecībā uz šādām precēm:

  • Iepakojumā iepakotas preces, kas pēc piegādes tika izpakotas un kuras nav derīgas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
  • Citos gadījumos, kas noteikti Civilkodeksā un Lietuvas Republikas valdības 2001. gada 11. jūnija lēmumā Nr. 697 par mazumtirdzniecības noteikumiem, kā arī citos tiesību aktos.

Patērētāja tiesības atteikties no līguma attiecas tikai uz precēm, kuras tiek atdotas tādā pašā stāvoklī, kādā patērētājs tās saņēma piegādes brīdī.

Patērētājam nav tiesību atteikties no līguma un atgūt samaksātās summas, ja iegādātais kafijas automāts vai piena slotiņa ir tikusi izpakota, nesabojājot iepakojumu, un izmantota. Summas neatmaksā, ja preces nav tādā stāvoklī, kādā tās bija piegādes laikā, kā arī to sabojāšanas gadījumos.

Preces jāatdod oriģinālajā iepakojumā, kuram ir jābūt nebojātam un nesaplēstam.

Pēc atgrieztās preces pārbaudes “Nespresso” paziņo patērētājam par gadījumiem, kad atgriešana neatbilst Preču atgriešanas politikas noteikumiem. Ja tiek noteikts, ka patērētājam ir tiesības atteikties no līguma (prece atbilst nosacījumiem, kas šādos gadījumos piemērojami precēm, kas tiek atgrieztas), par preci samaksātā summa tiek atmaksāta pēc iespējas ātrāk, taču jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc datuma, kurā jūs informējat par nodomu atteikties no līguma, kad prece tika atgriezta un pārbaudīta. Neskatoties uz iepriekšminētajiem nosacījumiem, “Nespresso” ir tiesības ieturēt samaksātās summas, līdz brīdim, kad preces tiek atgrieztas un pārbaudītas.

5.2    Nepietiekamas kvalitātes preču atgriešana

Ja pircējs uzskata, ka prece piegādes brīdī neatbilst e-veikalā noteiktajiem nosacījumiem vai ir sabojāta, pircējam nekavējoties jāsazinās ar “Nespresso” vienā no šiem veidiem:

Preces tiek atgrieztas tikai ar “Nespresso” pasūtīto kurjeru neatkarīgi no klienta izvēlētā piegādes veida. Ja preces tiek atdotas nevis kvalitātes trūkumu dēļ (t.i., izmantojot atteikuma tiesības no līguma), par preču atgriešanas pakalpojumu tiek iekasēta maksa:

“Nespresso” rūpīgi pārbauda atdoto preci un saprātīgā termiņā pa e-pastu informē Pircēju par lēmumu atmaksāt par preci samaksāto summu vai aizstāt preci (pēc vajadzības). Kompensācija tiek izmaksāta vai preču maiņa tiek veikta pēc iespējas ātrāk, taču visos gadījumos ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc dienas, kad Pircējam nosūtīts e-pasts, kurā apstiprināts, ka tiks veikta par preci samaksātās summas atmaksa vai preces aizstāšana ar pienācīgas kvalitātes preci.

Summas, kas samaksātas par precēm, kuras tiek atgrieztas to ārējo bojājumu vai defektu dēļ, tiek atmaksātas pilnā apmērā, ieskaitot izmaksas, kas saistītas ar preces piegādi, un izmaksas, kuras Pircējam radušās par preces atgriešanu. Atmaksa tiek veikta tādā pašā veidā, kādu izvēlējās Pircējs, iegādājoties preci.

Pārdevējs visos gadījumos ievēro piemērojamo tiesību aktu prasības.

6. CENAS UN RĒĶINI

6.1   Rēķinos cenas ir norādītas atbilstoši cenām internetveikalā pasūtījuma izdarīšanas dienā. Rēķinos summa tiek norādīta ar PVN un bez tā. 

6.2   Visos gadījumos tiek aprēķināta piegādes maksa. Piegāde ir bez maksas, ja pasūtījums atbilst bezmaksas piegādes nosacījumiem. 

6.3   Nespresso nepiedāvā apjoma atlaides.

6.4   Ja Pircējs ir PVN maksātājs, tam pirms pirmā pirkuma veikšanas internetveikalā ir jānorāda PVN kods. Ja pēc pirmā pirkuma Pircējs zaudē vai iegūst PVN maksātāja statusu, viņam ir jāizveido jauna reģistrēta sistēmas lietotāja konts (atkārtoti jāreģistrējas). Konts tiek izveidots ar unikālu e-pasta adresi. Vienu un to pašu e-pasta adresi nevar piešķirt vairāk nekā vienam derīgam vai atceltam kontam. Persona nevar izmantot citas juridiskas personas PVN kodu (piemēram, viņa vai viņas darba devēja).

7. APMAKSA

7.1   Maksājumu var veikt šādos veidos:

7.1.1   maksājot visu summu, izmantojot Neopay sistēmu;

7.1.2   maksājot visu summu skaidrā naudā vai ar karti pēc pasūtījuma piegādes (saņemšanas). Nespresso paredz, ka saņēmējiem, kas maksā ar skaidru naudu, būs tieša summa;

7.1.3   maksājums ar bankas pārskaitījumu uz bankas kontu Nr. LT063500010001074200. Saņēmējs: UAB MV GROUP Distribution LT, juridiskās personas kods: 121702328, PVN kods: LT217023219. Pārskaitījuma mērķī ir jānorāda pasūtījuma numurs. Paziņojums par veikto maksājumu ir jāsniedz šādos veidos:

Ja paziņojums par maksājumu netiek sniegts kādā no veidiem, kas ir noteikti iepriekš, pasūtījums netiks izpildīts.

7.1.4 maksājums ar karti, ievadot attiecīgo kartes informāciju.

7.2   Ja klients gribētu saņemt rēķinu par avansa maksājumu, minētais ir jāpiemēro šādos veidos:

8. KAFIJAS APARĀTU GARANTIJA UN PĒCPĀRDOŠANAS APKALPOŠANA

8.1   Nespresso kafijas automātiem tiek dota divu gadu garantija, kas ir derīga, ja tos lieto saskaņā ar lietošanas instrukcijām.

8.2   Nespresso ir piešķirama 4 gadu garantija (iegādājoties kafijas aparātu www.nespresso.lv interneta veikalā) , kas ir derīga, ja tos lieto saskaņā ar lietošanas instrukcijām (piedāvājums ir spēkā līdz 30.09.2020).

8.3   Ja jums rodas jautājumi saistībā ar kafijas automātiem, zvaniet pa tālruni +371 688 060 80 vai rakstiet uz mūsu e-pastu nespresso@mv.lt, lai mūsu kafijas speciālisti varētu jums palīdzēt, atbildot uz visiem iespējamiem jautājumiem, sākot ar to, kā pieslēgt kafijas automātu līdz iespējamai kļūmei.

8.4   Nomas automāti tiek sniegti bez maksas, kad kafijas automāta īpašnieks ir Nespresso kluba biedrs kādā Baltijas valstī, un kafijas automātam it diagnosticēta problēma un notiek tā remonts.

8.5   Sūtot kafijas aparātu uz servisu aparātam ir jābūt kārtīgam, bez ūdens atlikuma ( saskaņā ar norādījumiem, kas sniegti kafijas aparāta instrukcijā) ar iztīrītām piena un ūdens tvertnēm. Nododot servisā nekārtīgu kafijas aparātu servis atstāj pec sevis tiesību to atgiezt klientam bet tehniskās pārbaudes vai ņemt papildus samaksu par aparāta tīrīšanu.

8.6   Pēc garantijas termiņa beigām remonta pakalpojumi tiek nodrošināti par maksu. Konkrētu pakalpojumu cena tiek noteikta atkarībā no pakalpojumu apjoma un tiek sniegta servisa klientam pirms remontdarbu uzsākšanas. Ja klients vēlas saņemt kafijas automāta remonta pakalpojumus par norādīto remonta servisa cenu, viņam vai viņai tiks izsniegts rēķins, un remontdarbi tiks uzsākti pēc tam, kad rēķins tiks pilnībā apmaksāts ar bankas pārskaitījumu.

9. DATU AIZSARDZĪBA

9.1   Reģistrējoties tīmekļa vietnē, personai ir jāsniedz pareiza un precīza informācija.

9.2   Ja persona reģistrācijas laikā vai pēc tam atklāj kļūdu sniegtajā informācijā, viņa vai viņš var mainīt datus, zvanot pa tālr. +371 688 060 80  vai mainīt tos tieši tīmekļa vietnē. E-pasta adresi nevar mainīt.

9.3   Reģistrēto lietotāju (fizisko personu) personas datus apstrādā saskaņā ar Datu aizsardzības politiku. Visi pieprasījumi un sūdzības saistībā ar fizisko personu personas datiem ir jāsūta uz dataprotection@mv.lt.

10. TIESĪBU AKTI

10.1   Šīs tīmekļa vietnes un jebkādu preču pārdošanas un pirkšanas līgumu, kas ir noslēgti šajā tīmekļa vietnē, izmantošanu reglamentēs Lietuvas Republikas tiesību akti.

10.2   Jebkādiem strīdiem, kas izriet no šīs tīmekļa vietnes izmantošanas vai iepriekš minētajiem līgumiem, piemēro neekskluzīvu jurisdikciju Lietuvas tiesās, izņemot gadījumus, kad tiesību akti paredz citus noteikumus.

10.3   Gadījumos, kad šajā tīmekļa vietnē patērētājs ir noslēdzis līgumu, neviens no šiem privātuma noteikumiem neietekmēs patērētāja likumā noteiktās tiesības.

11. ATBILDĪBA UN ATBILDĪBAS ATCELŠANA

11.1   Tikai tiesiski pilnvarota persona ir tiesīga izveidot un izmantot juridiskās personas kontu. Ņemot vērā to, ka dati par pirkumiem tiek nosūtīti Valsts nodokļu inspekcijai, visai informācijai, kas ir sniegta par juridisku personu, tai skaitā PVN kodam, ir jābūt ļoti precīzai.

11.2   Ja šajos noteikumos nav skaidri noteikts citādi, Nespresso atbildība par jebkuru produktu, kas ir nopirkts vietnē, ir stingri jāierobežo līdz attiecīgā produkta pirkuma cenai.

11.3   Neatkarīgi no iepriekš minētā Nespresso atbildība ir neierobežota un netiek atcelta šādos gadījumos:

11.4   nāves vai miesas bojājumu gadījumā;

11.5   jebkurā gadījumā, kad mūs pretlikumīgi atbrīvoja no atbildības,

ierobežoja atbildību vai mēģināja atbrīvot no atbildības vai ierobežot to;

11.6   Neņemot vērā iepriekš minēto punktu un ciktāl to ļauj likums, mēs neuzņemamies atbildību par šādiem zaudējumiem neatkarīgi no to izcelsmes:

  •  ienākumu vai pārdošanas zaudējumi;
  • komerczaudējumi;
  • peļņas vai līgumu zaudēšana;
  • paredzamo ietaupījumu zudums;
  • datu zudums;
  • un vadības vai darba laika zudums.

11.7   Tā kā šī tīmekļa vietne ir atklāta un digitālās informācijas uzglabāšanā un nodošanā pastāv kļūdu iespējamība, mēs negarantējam datu precizitāti un drošību pārraidē vai iegādē šajā tīmekļa vietnē, ja vien nav skaidri noteikts citādi.

11.8   Šī punkta noteikumi neietekmē Pircēja patērētāja un lietotāja tiesības vai tiesības atkāpties no līguma.

12. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS

12.1   Pircējs atzīst un piekrīt, ka visas autortiesības, reģistrētās preču zīmes un citas intelektuālā un rūpnieciskā īpašuma tiesības uz materiāliem vai saturu, kas ir mājas lapas daļa, vienmēr pieder Inditex Group vai trešai personai, kuru Inditex Grupa ir pilnvarojusi izmantot minēto saturu vai materiālu. Pircējs NEDRĪKST izmantot minētos materiālus, ja vien to viņam nav skaidri atļāvis Inditex Group. Tas neliedz Pircējam izmantot šo vietni, ciktāl tas ir nepieciešams, lai kopētu informāciju par viņa vai viņas pasūtījumu vai kontaktinformāciju.

13. KOMENTĀRI, IETEIKUMI, SŪDZĪBAS UN PRASĪBAS

13.1   Mēs vienmēr gaidām pircēja komentārus un ieteikumus. Jebkādus komentārus un ieteikumus, kā arī pieprasījumus, sūdzības vai prasības nosūtiet, izmantojot veidlapu, pa tālruni vai Nespresso pasta adresi vai e-pasta adresi, kas ir noteikti šo noteikumu 2. punktā.

13.2   Sūdzības un prasības, kas ir nosūtītas Nespresso klientu apkalpošanas nodaļai, tiks izskatītas pēc iespējas ātrāk un juridiski saistošā termiņā.

13.3   Ja uzskatāt, ka jūsu kā pircēja tiesības tika pārkāptas, jūs varat nosūtīt savas sūdzības uz e-pastu, lai noregulētu ārpustiesas kārtībā.

13.4   Saistībā ar to, ja jūs esat iegādājies produktus Nespresso tīmekļa vietnē, Nespresso saskaņā ar Regulu (ES) Nr. 524/2013 informē Pircēju par tiesībām pieteikties ārpustiesas patērētāja strīdu ar Nespresso izšķiršanai tiešsaistes platformā, kas ir pieejama http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

13.5   Saskaņā ar Lietuvas Republikas Patērētāju aizsardzības likumu iestāde, kas risina patērētāju prasības ārpustiesas kārtībā, ir Valsts Patērētāju tiesību aizsardzības iestāde, adrese: Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, www.vvtat.lt.

14. PAZIŅOJUMI, JAUTĀJUMI

14.1   Mēs vienmēr gaidām komentārus un ieteikumus. Jebkādus komentārus un ieteikumus, kā arī pieprasījumus, sūdzības vai prasības sniedziet pa tālr.: +371 688 060 80, vai rakstiet uz adresi nespresso@mv.lt.

14.2   Saistībā ar to, kad mūsu produkti ir nopirkti Nespresso tīmekļa vietnē, Nespresso saskaņā ar Regulu (ES) Nr. 524/2013 informē patērētājus par viņu tiesībām pieteikties ārpustiesas patērētāja strīdu ar Nespresso izšķiršanai tiešsaistes platformā, kas ir pieejama http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

14.3   Saskaņā ar Lietuvas Republikas Patērētāju aizsardzības likumu iestāde, kas risina patērētāju prasības ārpustiesas kārtībā, ir Valsts Patērētāju tiesību aizsardzības iestāde, adrese: Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, www.vvtat.lt

Sazinaties ar mums