Jūsu grozs ir tukšs Jūsu grozs: 0,00 € 0
Pieslēgties vai reģistrēties

Pirkšanas nosacījumi

1. VISPĀRĒJIE PĀRDOŠANAS NOSACĪJUMI

1.1   Šie pirkšanas un tīmekļa vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk tekstā - "Noteikumi") nosaka Nespresso interneta veikala, www.nespresso.lv (turpmāk tekstā - "internetveikals") vispārējos lietošanas noteikumus. Noteikumi tiek piemēroti, kad Pircējas izvēlas, pasūta un nopērk preces, kas tiek piedāvātas internetveikalā, vai citādi izmanto internetveikala sniegtos pakalpojumus.

1.2   Pirms šīs tīmekļa vietnes/ internetveikala izmantošanas, katram www.nespresso.lv lietotājam ir uzmanīgi jāizlasa Noteikumi, Sīkdatņu politika un Paziņojums par privātumu šajā tīmekļa vietnē (turpmāk tekstā kopā saukti "Datu aizsardzības politika"). Ja persona izmanto šo tīmekļa vietni un/vai internetveikalu, viņu saista šie Noteikumi un Datu aizsardzības politika, tāpēc personai, kas nepiekrīt šiem visiem Noteikumiem un Datu aizsardzības politikai, nav tiesību izmantot šo tīmekļa vietni un/vai internetveikalu.

1.3   Šie Noteikumi var un tiks mainīti vienpusēji, paziņojot par izmaiņām vietnē. Tīmekļa vietnes un / vai internetveikala lietotājam ir regulāri jāiepazīstas ar tiem. Uz tīmekļa vietnes lietotājiem attiecas politikas un noteikumi, kas ir spēkā timekļa vietnes izmantošanas brīdī (kad tiek veikta konkrēta darbība tāda kā pasūtījuma izdarīšana) , izņemot gadījumus, kad Nespresso ar likumu ir jāveic Noteikumu atpakaļejošas izmaiņas. Šādā gadījumā izmaiņas ietekmēs iepriekš izdarītos pasūtījumus.

1.4   Šo tīmekļa vietni un/vai internetveikalu persona var izmantot jebkādā valodā, kas ir pieejama vietnē.

1.5   Izmantojot šo vietni, persona piekrīt:

1.5.1        izmantot šo vietni tikai likumīgiem pieprasījumiem un pasūtījumiem;

1.5.2        neizdarīt nepatiesus vai viltotus pasūtījumus. Ja izdarītais pasūtījums tiek pamatoti uzskatīts par tādu, tīmekļa vietnes pārvaldnieks būs tiesīgs atcelt pasūtījumu un informēt attiecīgās iestādes;

1.5.3        pareizi un precīzi norādīt savu e-pasta adresi, dzīvesvietas adresi un / vai citu kontaktinformāciju. Izmantojot šo vietni, persona piekrīt tam, ka mēs varam izmantot šo informāciju, lai sazinātos ar viņu (sk. Paziņojumu par privātumu).

1.6   Ja nav sniegta visa nepieciešamā informācija, persona nevarēs izdarīt pasūtījumu.

1.7   Šajā tīmekļa vietnē izdarot pasūtījumu, persona apstiprina, ka viņš vai viņa ir sasniedzis/sasniegusi vecumu, kas piešķir tiesības noslēgt līgumus neatkarīgi, bez trešās puses atļaujas.

     INFORMĀCIJA PAR TĪMEKĻA VIETNES PĀRVALDNIEKU UN PĀRDEVĒJU

   Šīs tīmekļa vietnes pārvaldītājs un pārdevējs saskaņā ar noslēgtajiem individuālajiem pārdošanas līgumiem ir UAB Mineraliniai Vandenys, (turpmāk tekstā saukts “MV” vai “Nespresso”), Lietuvas uzņēmums, juridiskā adrese; J. Jasinskio 16F, Viļņa, Lietuva, reģistrēts Lietuvas Republikas Uzņēmumu reģistrā, uzņēmuma kods 121702328, PVN kods LT217023219, e-pasta adrese nespresso@mv.lt, tālruņa Nr. +37168806080.

2. PASŪTĪJUMI

2.1   Jūs varat izdarīt pasūtījumus šādos veidos:

  •          pa tālruni: +371 688 060 80
  •          rakstot uz e-pastu: nespresso@mv.lt
  •          internetveikalā: www.nespresso.lv, izmantojot speciālu pieprasījuma veidlapu internetveikalā.

2.2   Internetveikalā pārdodamo produktu klāsts ir atkarīgs no noliktavā pieejamā preču daudzuma. Tāpēc, ja ir problēmas ar preču piegādi vai noliktavā nav krājumu, Nespresso patur tiesības sniegt patērētājam informāciju par tādas pašas vai augstākas kvalitātes produktiem, ko var pasūtīt vietā. Ja patērētājs nevēlas pasūtīt piedāvātos produktus, Nespresso atmaksās samaksāto summu, ja tā jau ir samaksāta.

2.3   Šajā tīmekļa vietnē dažādās pirkuma stadijās tiek attēloti validācijas ekrāni, kas neļauj turpināt pasūtījuma izdarīšanu, ja šajās nodaļās dati tika ievadīti nepareizi. Šajā vietnē tiek attēlota arī pilnīga informācija par precēm, ko tīmekļa vietnes lietotājs ir pievienojis iepirkumu grozam iepirkšanās laikā, lai lietotājs varētu mainīt pasūtījuma informāciju pirms apmaksas.

2.4   Ja maksājums par precēm netika saņemts, pasūtījums netiks izpildīts, izņemot gadījumus, kad klients izvēlas maksājuma veidu, kas ļauj veikt maksājumus pasūtījuma saņemšanas (pieņemšanas) brīdī. Ja klients izvēlas samaksu pasūtījuma saņemšanas (pieņemšanas) brīdī, tiks piemērota papildu maksa EUR 2 (Noteikumu 3.4.2 punkts). Piegādes laikā maksājumu var veikt skaidrā naudā vai ar bankas maksājumu karti.

3. PIEGĀDE

3.1   Pēc pasūtījuma apstiprināšanas preces tiks piegādātas 1-2 darba dienu laikā, ja pasūtījums tiek izdarīts (un saņemta apmaksa) darba dienā līdz plkst. 16:00. Ja divu darba dienu laikā nesaņēmāt preces, informējiet mūs kādā no šādiem veidiem:

pa tālruni: +371 688 06080

rakstot uz e-pastu: nespresso@mv.lt

3.2   Piegādes maksa tiek samaksāta kopā ar maksu par precēm.

3.3   Piegādes maksas ir šādas:

3.3.1     Pasūtījumi, kas ir samaksāti internetbankā un piegādāti uz DPD Pickup punktu: EUR 2;

3.3.2     Pasūtījumi, kas ir samaksāti internetbankā un piegādāti uz norādīto adresi: EUR 4;

3.3.3     Pasūtījumi, kas ir samaksāti piegādes laikā, kad piegāde tiek veikta uz norādīto adresi: EUR 6;

3.4   Piegādes maksa tiek atcelta, ja preču vērtība ir lielāka par EUR 45 vai tiek pasūtītas vismaz 100 kafijas kapsulas.

3.5   Ja kurjers nesastop saņēmēju divas reizes saskaņotajā laikā un adresē, pasūtījums tiks atgriezts uz noliktavu un notiks sazināšanās ar klientu, lai noskaidrotu piegādes nenotikšanas iemeslus. Sazinoties ar klientu, tiks saskaņoti preču cenas atmaksāšanas nosacījumi. Piegādes maksa netiek atmaksāta.

3.6   Piegāde notiek Lietuvā (izņemot Kuršu kāpu), Latvijā un Igaunijā (izņemot Sāremā). Vēloties saņem preces tās jāpasūta attiecīgās valsts veikalā. 

3.7   Ja tiek iesniegta nepilnīga vai neprecīza informācija (personas dati) vai tā tiek iesniegta formātā, kas nav noteikts tīmekļa vietnē (piem. mobilais tālruņa numurs), Nespresso vai Nespresso partneris, kas veic piegādi, nespēs piegādāt preces.

3.8   Ja Nespresso nespēj piegādāt pasūtītās preces pircēja/ saņēmēja apstākļu dēļ, preces tiks atgrieztas noliktavā un tiks uzskatīs, ka Nespresso ir izpildījis savu pienākumu piegādāt preces un uzņēmumam būs pamatotas tiesības atteikt samaksātās piegādes maksas atmaksu.

3.9   Ja 15 dienu laikā no pasūtījuma sagatavošanas piegādes dienas pasūtījumu nevar piegādāt iemeslu, kas ir ārpus Nespresso kontroles, dēļ, tas nozīmē, ka pircējam ir jāatkāpjas no līguma un tas tiks izbeigts. Pēc līguma izbeigšanas maksa, kas tika nomaksāta par precēm, tiks atgriezta bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā 14 dienu laikā no dienas, kad tiek uzskatīts, ka šādu preču pārdošanas un pirkuma līgums ir izbeigts. Piegādes maksa tiek atlīdzināta, ja preču piegādes neiespējamības iemesls bija ārpus Pircēja kontroles.

3.10   Preces kļūst par Pircēja īpašumu, un nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks tiek nodots Pircējam no preču piegādes brīža.

4. PREČU PĀRBAUDE

4.1   Pircējs ir atbildīgs par iepirkumu groza satura pārbaudi pirms pasūtījuma izdarīšanas un maksājuma veikšanas.

4.2   Pircējam 24 stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas uz norādīto adresi ir jāinformē Nespresso par bojātu preču vai preču, kas tika bojātas nosūtīšanas laikā, piegādi vai neatbilstībām rēķinos vai pārvadājuma dokumentos. 

4.3   Ja klienta sūdzība tiek apstiprināta, Nespresso ir jānomaina pasūtījums pret piemērotām precēm. 

5. PREČU ATGRIEŠANA

5.1   Kvalitatīvas kafijas kapsulas, kas ir nopirktas internetveikalā, nevar apmainīt vai atgriezt. Rūpīgi pārskatiet savu pasūtījumu.

5.2   Kafijas automāta atgriešanas politika.

Atkāpšanās tiesības

 

Patērētājs ir tiesīgs atkāpties no līgumu, nesniedzot iemeslu, 14 dienu laikā no turpmāk minētā brīža.

Atkāpšanās no līguma periods izbeidzas 14 dienas pēc datuma, kad patērētājs vai līgumā noteiktā trešā puse, kas nav pārvadātājs, ieguva preču fizisku kontroli (t.i., preces tika piegādātas), vai kad Pircējs vienā pasūtījumā iekļauj vairāk nekā vienu preci un tās tiek piegādātas atsevišķi, 14 dienas pēc datuma, kad patērētājs vai līgumā noteiktā trešā puse, kas nav pārvadātājs, ieguva preču fizisku kontroli.

Lai īstenotu atkāpšanās tiesības, Pircējam ir tas jāziņo UAB Mineraliniai Vandenys, internetvaikala pārvaldniekam , kādā no turpmāk minētajiem veidiem:

  •          pa tālruni: +371 688 060 80
  •          rakstot uz e-pastu: nespresso@mv.lt

Atkāpšanās no līguma tiek īstenota, aizpildot atkāpšanās no līguma formas paraugu, kas tiek nosūtīts klientam.

Ja patērētājs atkāpjas no līguma, summas, kas ir samaksātas par precēm, tiks atmaksātas 14 dienu laikā no dienas, kad Nespresso tika informēts par patērētāja lēmumu atkāpties no šī līguma. Apmaksātās summas atmaksā tikai un vienīgi ar bankas pārskaitījumu uz norādīto bankas kontu pēc šo preču atgriešanas Nespresso veidā, kas ir noteikts šajos Noteikumus un tā inspekcijā.

Preces tiek atgrieztas tikai un vienīgi Nespresso norīkotajam kurjeram neatkarīgi no klienta izvēlētā piegādes veida. Ja preces tiek atgrieztas cita iemesla dēļ, ne kvalitātes trūkumu, atgriešanas pakalpojumu maksa ir šāda:

  •          par preces atgriešanu no Lietuvas: EUR 4.
  •          par preces atgriešanu no _____

Produkta atgriešanas maksa tiek atskaitīta no atmaksātās summas par precēm klientam.

Patērētājam nav tiesību atkāpties no līguma, ja tiek piegādāta kāda no šādām precēm:

  • labas kvalitātes lietotas preces;
  • preces, kas ir ražotas saskaņā ar patērētāja speciālajiem norādījumiem;
  • iepakotas preces, kuras vairs nevar atgriezt veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
  • ja tās netika izpakotas pēc piegādes.

Patērētāja tiesības atkāpties no līguma tiks piemērotas tikai un vienīgi attiecībā uz tiem produktiem, kas tiek atgriezti tādā pašā stāvoklī, kādā tie tika saņemti piegādes laikā. Maksājumi netiek atmaksāti, ja produkts ne tikai netika izpakots, bet arī izmantots, ja produkti nav tādā pašā stāvoklī, kādā tie bija piegādes laikā, vai ja tie tika bojāti. Preces ir jāatgriež, izmantojot oriģinālo iepakojumu.

Pēc atgrieztā priekšmeta pārbaudes Nespresso informēs Pircēju, ja atgrieztā prece neatbilst Atgriešanas politikas noteikumiem. Ja atgriešana tiek veikta tiesiski, summa, kas ir samaksāta par preci, tiks izmaksāta pēc iespējas ātrāk un jebkurā gadījumā 14 dienu laikā no datuma, kad jūs informējat par savu nodomu atkāpties no līguma. Neatkarīgi no iepriekš minētajiem nosacījumiem Nespresso ir tiesīgs neatmaksāt summas, kas ir samaksātas, līdz netiek saņemtas atgrieztās preces.

5.3   Bojātu preču atgriešana.

Ja pircējs uzskata, ka piegādes laikā produkts neatbilst nosacījumiem, kas ir noteikti internetveikalā, vai ir bojāts, viņam vai viņai ir nekavējoties jāsazinās ar Nespresso kādā no turpmāk minētajiem veidiem:

  •          pa tālruni: +371 688 060 80
  •          rakstot uz e-pastu: nespresso@mv.lt

Preces tiek atgrieztas tikai un vienīgi Nespresso norīkotajam kurjeram neatkarīgi no klienta izvēlētā piegādes veida. Ja preces tiek atgrieztas cita iemesla dēļ, ne kvalitātes trūkumu, atgriešanas pakalpojumu maksa ir šāda:

Nespresso rūpīgi pārbaudīs atgriezto produktu un informēs Pircēju pa e-pastu saprātīgā termiņā, ja maksājums par šo produktu tiks atmaksāts vai tas tiks nomainīts (attiecīgajā gadījumā). Kompensācija vai apmaiņa tiks veikta pēc iespējas ātrāk un visos gadījumos 14 dienu laikā no datuma, kad Pircējam tiek nosūtīta e-pasta vēstule, kas apstiprina, ka maksājuma atgriešana vai preču apmaiņa tiek īstenota.

Summas, kas ir samaksātas par produktiem, ko atgriež bojājuma vai defekta dēļ, tiks atmaksātas pilnā apmērā, tostarp piegādes izmaksas, kas ir saistītas ar produkta transportēšanu, un izmaksas, kas jums rodas par preču atgriešanu. Atmaksa tiks veikta tādā pašā veidā, kādā tika veikts pirkums.

Jebkurā gadījumā visām spēkā esošo tiesību aktu tiesībām ir jābūt aizsargātām.

6. CENAS UN RĒĶINI

6.1   Rēķinos cenas ir norādītas atbilstoši cenām internetveikalā pasūtījuma izdarīšanas dienā. Rēķinos summa tiek norādīta ar PVN un bez tā. 

6.2   Visos gadījumos tiek aprēķināta piegādes maksa. Piegāde ir bez maksas, ja pasūtījums atbilst bezmaksas piegādes nosacījumiem. 

6.3   Nespresso nepiedāvā apjoma atlaides.

6.4   Ja Pircējs ir PVN maksātājs, tam pirms pirmā pirkuma veikšanas internetveikalā ir jānorāda PVN kods. Ja pēc pirmā pirkuma Pircējs zaudē vai iegūst PVN maksātāja statusu, viņam ir jāizveido jauna reģistrēta sistēmas lietotāja konts (atkārtoti jāreģistrējas). Konts tiek izveidots ar unikālu e-pasta adresi. Vienu un to pašu e-pasta adresi nevar piešķirt vairāk nekā vienam derīgam vai atceltam kontam. Persona nevar izmantot citas juridiskas personas PVN kodu (piemēram, viņa vai viņas darba devēja).

7. APMAKSA

7.1   Maksājumu var veikt šādos veidos:

7.1.1     maksājot visu summu, izmantojot PaySera sistēmu;

7.1.2        maksājot visu summu skaidrā naudā vai ar karti pēc pasūtījuma piegādes (saņemšanas). Nespresso paredz, ka saņēmējiem, kas maksā ar skaidru naudu, būs tieša summa;

7.1.3        maksājums ar bankas pārskaitījumu uz bankas kontu Nr. LT063500010001074200. Saņēmējs: UAB Mineraliniai Vandenys, juridiskās personas kods: 121702328, PVN kods: LT217023219. Pārskaitījuma mērķī ir jānorāda pasūtījuma numurs. Paziņojums par veikto maksājumu ir jāsniedz šādos veidos:

pa tālruni: +371 688 060 80

rakstot uz e-pastu: nespresso@mv.lt

Ja paziņojums par maksājumu netiek sniegts kādā no veidiem, kas ir noteikti iepriekš, pasūtījums netiks izpildīts.

7.2   Ja klients gribētu saņemt rēķinu par avansa maksājumu, minētais ir jāpiemēro šādos veidos:

pa tālruni: +371 688 060 80

rakstot uz e-pastu: nespresso@mv.lt

8. KAFIJAS APARĀTU GARANTIJA UN PĒCPĀRDOŠANAS APKALPOŠANA

8.1   Nespresso kafijas automātiem tiek dota divu gadu garantija, kas ir derīga, ja tos lieto saskaņā ar lietošanas instrukcijām.

8.2   Ja jums rodas jautājumi saistībā ar kafijas automātiem, zvaniet pa tālruni +371 688 060 80 vai rakstiet uz mūsu e-pastu nespresso@mv.lt, lai mūsu kafijas speciālisti varētu jums palīdzēt, atbildot uz visiem iespējamiem jautājumiem, sākot ar to, kā pieslēgt kafijas automātu līdz iespējamai kļūmei.

8.3   Nomas automāti tiek sniegti bez maksas, kad kafijas automāta īpašnieks ir Nespresso kluba biedrs kādā Baltijas valstī, un kafijas automātam it diagnosticēta problēma un notiek tā remonts:

8.4   Pēc garantijas termiņa beigām remonta pakalpojumi tiek nodrošināti par maksu. Konkrētu pakalpojumu cena tiek noteikta atkarībā no pakalpojumu apjoma un tiek sniegta servisa klientam pirms remontdarbu uzsākšanas. Ja klients vēlas saņemt kafijas automāta remonta pakalpojumus par norādīto remonta servisa cenu, viņam vai viņai tiks izsniegts rēķins, un remontdarbi tiks uzsākti pēc tam, kad rēķins tiks pilnībā apmaksāts ar bankas pārskaitījumu.

9. DATU AIZSARDZĪBA

9.1   Reģistrējoties tīmekļa vietnē, personai ir jāsniedz pareiza un precīza informācija.

9.2   Ja persona reģistrācijas laikā vai pēc tam atklāj kļūdu sniegtajā informācijā, viņa vai viņš var mainīt datus, zvanot pa tālr. +371 688 060 80  vai mainīt tos tieši tīmekļa vietnē. E-pasta adresi nevar mainīt.

9.3   Reģistrēto lietotāju (fizisko personu) personas datus apstrādā saskaņā ar Datu aizsardzības politiku. Visi pieprasījumi un sūdzības saistībā ar fizisko personu personas datiem ir jāsūta uz dataprotection@mv.lt.

10. TIESĪBU AKTI

10.1      Šīs tīmekļa vietnes un jebkādu preču pārdošanas un pirkšanas līgumu, kas ir noslēgti šajā tīmekļa vietnē, izmantošanu reglamentēs Lietuvas Republikas tiesību akti.

10.2      Jebkādiem strīdiem, kas izriet no šīs tīmekļa vietnes izmantošanas vai iepriekš minētajiem līgumiem, piemēro neekskluzīvu jurisdikciju Lietuvas tiesās, izņemot gadījumus, kad tiesību akti paredz citus noteikumus.

10.3        Gadījumos, kad šajā tīmekļa vietnē patērētājs ir noslēdzis līgumu, neviens no šiem privātuma noteikumiem neietekmēs patērētāja likumā noteiktās tiesības.

11. ATBILDĪBA UN ATBILDĪBAS ATCELŠANA

11.1   Tikai tiesiski pilnvarota persona ir tiesīga izveidot un izmantot juridiskās personas kontu. Ņemot vērā to, ka dati par pirkumiem tiek nosūtīti Valsts nodokļu inspekcijai, visai informācijai, kas ir sniegta par juridisku personu, tai skaitā PVN kodam, ir jābūt ļoti precīzai.

11.2   Ja šajos noteikumos nav skaidri noteikts citādi, Nespresso atbildība par jebkuru produktu, kas ir nopirkts vietnē, ir stingri jāierobežo līdz attiecīgā produkta pirkuma cenai.

11.3   Neatkarīgi no iepriekš minētā Nespresso atbildība ir neierobežota un netiek atcelta šādos gadījumos:

11.4   nāves vai miesas bojājumu gadījumā;

11.5   jebkurā gadījumā, kad mūs pretlikumīgi atbrīvoja no atbildības,

ierobežoja atbildību vai mēģināja atbrīvot no atbildības vai ierobežot to;

11.6   Neņemot vērā iepriekš minēto punktu un ciktāl to ļauj likums, mēs neuzņemamies atbildību par šādiem zaudējumiem neatkarīgi no to izcelsmes:

  •  ienākumu vai pārdošanas zaudējumi;
  • komerczaudējumi;
  • peļņas vai līgumu zaudēšana;
  • paredzamo ietaupījumu zudums;
  • datu zudums;
  • un vadības vai darba laika zudums.

11.7      Tā kā šī tīmekļa vietne ir atklāta un digitālās informācijas uzglabāšanā un nodošanā pastāv kļūdu iespējamība, mēs negarantējam datu precizitāti un drošību pārraidē vai iegādē šajā tīmekļa vietnē, ja vien nav skaidri noteikts citādi.

11.8       Šī punkta noteikumi neietekmē Pircēja patērētāja un lietotāja tiesības vai tiesības atkāpties no līguma.

12. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS

12.1   Pircējs atzīst un piekrīt, ka visas autortiesības, reģistrētās preču zīmes un citas intelektuālā un rūpnieciskā īpašuma tiesības uz materiāliem vai saturu, kas ir mājas lapas daļa, vienmēr pieder Inditex Group vai trešai personai, kuru Inditex Grupa ir pilnvarojusi izmantot minēto saturu vai materiālu. Pircējs NEDRĪKST izmantot minētos materiālus, ja vien to viņam nav skaidri atļāvis Inditex Group. Tas neliedz Pircējam izmantot šo vietni, ciktāl tas ir nepieciešams, lai kopētu informāciju par viņa vai viņas pasūtījumu vai kontaktinformāciju.

13. KOMENTĀRI, IETEIKUMI, SŪDZĪBAS UN PRASĪBAS

13.1   Mēs vienmēr gaidām pircēja komentārus un ieteikumus. Jebkādus komentārus un ieteikumus, kā arī pieprasījumus, sūdzības vai prasības nosūtiet, izmantojot veidlapu, pa tālruni vai Nespresso pasta adresi vai e-pasta adresi, kas ir noteikti šo noteikumu 2. punktā.

13.2   Sūdzības un prasības, kas ir nosūtītas Nespresso klientu apkalpošanas nodaļai, tiks izskatītas pēc iespējas ātrāk un juridiski saistošā termiņā.

13.3   Ja uzskatāt, ka jūsu kā pircēja tiesības tika pārkāptas, jūs varat nosūtīt savas sūdzības uz e-pastu, lai noregulētu ārpustiesas kārtībā.

13.4   Saistībā ar to, ja jūs esat iegādājies produktus Nespresso tīmekļa vietnē, Nespresso saskaņā ar Regulu (ES) Nr. 524/2013 informē Pircēju par tiesībām pieteikties ārpustiesas patērētāja strīdu ar Nespresso izšķiršanai tiešsaistes platformā, kas ir pieejama http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

13.5   Saskaņā ar Lietuvas Republikas Patērētāju aizsardzības likumu iestāde, kas risina patērētāju prasības ārpustiesas kārtībā, ir Valsts Patērētāju tiesību aizsardzības iestāde, adrese: Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, www.vvtat.lt.

14. PAZIŅOJUMI, JAUTĀJUMI

14.1    Mēs vienmēr gaidām komentārus un ieteikumus. Jebkādus komentārus un ieteikumus, kā arī pieprasījumus, sūdzības vai prasības sniedziet pa tālr.: +370 5 250 5090, vai rakstiet uz adresi nespresso@mv.lt.

14.2    Saistībā ar to, kad mūsu produkti ir nopirkti Nespresso tīmekļa vietnē, Nespresso saskaņā ar Regulu (ES) Nr. 524/2013 informē patērētājus par viņu tiesībām pieteikties ārpustiesas patērētāja strīdu ar Nespresso izšķiršanai tiešsaistes platformā, kas ir pieejama http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

14.3    Saskaņā ar Lietuvas Republikas Patērētāju aizsardzības likumu iestāde, kas risina patērētāju prasības ārpustiesas kārtībā, ir Valsts Patērētāju tiesību aizsardzības iestāde, adrese: Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, www.vvtat.lt

Mēs informējam, ka šajā vietnē tiek izmantoti sīkdatnes. Piekrītot, noklikšķiniet uz pogas "Es piekrītu" vai turpiniet tīmekļa vietnes aplūkošanu. Atteikties no sīkdatņu izmantošanas iespējams izmainot interneta pārlūkprogrammas iestatījumus vai izdzēšot saglabātas sīkdatnes. Piekrītu

Sazinies ar mums