Jūsu grozs ir tukšs Jūsu grozs: 0,00 € 0
Pieslēgties vai reģistrēties

Jautājumi un atbildes

Cik ilga ir Nespresso garantija Latvijā?

Nespresso piešķir divu gadu garantiju kafijas aparātiem, kas ir iegādāti Latvijā.

Ja Jūsu aparāts ir iegādāts un reģistrēts ārzemēs, iespējams, ka Jums būs jāmaksā par tehniskiem pakalpojumiem. Tas ir atkarīgs no Jūsu pašreizējā garantijas statusa, aparāta modeļa un remonta veida.

Lai uzzinātu vairāk par savas aparāta garantiju, sazinieties ar mūsu kafijas speciālistu darba laikā: no pirmdienas līdz piekdienai, no plkst. 8.00 līdz 17.00 pa tālruni +371 688 06 080.

Kas ir atkaļķošanas komplekts, un cik bieži ir jāatkaļķo kafijas aparāts?

Lai uzturētu Nespresso kafijas aparātu vislabākajā stāvoklī, ieteicams aparātam veikt atkaļķošanu ik pēc 400–600 kapsulām vai vismaz reizi gadā. Šādi rīkojoties, tiks nodrošināta espresso optimālā temperatūra un kvalitāte.

Kur es varu atrast sava kafijas aparāta sērijas numuru?

Jūsu Nespresso kafijas aparāta sērijas numurs sastāv no 19 burtciparu rakstzīmēm, kas atrodas vienā no tālāk norādītajām vietām uz aparāta: 

  • uz pilienu paplātes, uzdrukāts uz noņemamas uzlīmes;
  • uz aparāta pamatnes, uzdrukāts uz noņemamas uzlīmes;
  • uz aparāta oriģinālās kastes piegādes laikā.

Ja nevarat atrast kafijas aparāta sērijas numuru, sazinieties ar mūsu kafijas speciālistu darba laikā: no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 8.00 līdz 17.00 pa tālruni +371 688 06 080.

Ja Nespresso kafijas aparātā tiek izmantotas citas kapsulas, kuru ražotājs nav Nespresso, vai tiek anulēta garantija?

Ja Nespresso kafijas aparāta tiek izmantotas citas kapsulas, kuru ražotājs nav Nespresso, garantija netiek anulēta, taču šādu produktu izmantošanas dēļ var rasties defekti vai darbības traucējumi, kurus to pierādīšanas gadījumā nesedz garantija. 

Nespresso kapsulas un kafijas aparāti ir paredzētai kopīgai izmantošanai kā vienota sistēma, lai nodrošinātu perfektas kafijas tasīti katru reizi. Ņemiet vērā, ka tikai 1-2% kafijas pupiņu pasaulē atbilst mūsu stingrajām prasībām kvalitātes un aromātu profila jomā.

2 gadu garantija visiem nespresso kafijas aparātiem

Visiem Nespresso kafijas aparātiem ir paredzēta 2 gadu garantija (no pirkuma datuma).

Noteikumi un nosacījumi:

  • Piereģistrējot kafijas aparātu interneta veikalā www.nespresso.lv.
  • Iegādājoties pēc augstāk minētiem punktiem Nespresso kafijas aparātu, pircējam ir japiereģistrējās  NESPRESSO interneta veikalā un japiereģistrē savu kafijas aparātu savā Nespresso profilā, sadaļā „Mani kafijas aparāti“.
  • Pircējam ir precīzi janorāda personīgā informācija, kā arī informācija par iegādāto NESPRESSO kafijas aparātu: modelis, krāsa, sērijas numurs, iegādes datums un veids. Informācija, kas tiek sniegta ar nolūku reģistrēt kafijas aparātu ir konfidenciāla un tā tiks uzglabāta un apstrādāta saskaņā ar NESPRESSO konfidencialitātes politiku.

Visi NESPRESSO kafijas aparāti, piereģistrēti NESPRESSO mājaslapā tiks apstrādāti saskaņā ar NESPRESSO noteikumiem;       

Garantijas laikā remontdarbu pakalpojumi ir bezmaksas;

Garantijas remontdarbu laikā lietošanā tiks piešķirts rezerves NESPRESSO kafijas aparāts.

Par šo un citiem jautājumiem Nespresso kafijas speciālisti sniedz konsultācijas pa tālruni +371 688 060 80 un pa e-pastu nespresso@mvgroup.eu.

UAB MV GROUP Distribution LT patur tiesības mainīt piedāvājuma noteikumus.

Sazinaties ar mums